Oojojojojjo

2012-05-03 @ 19:28:44
Oj jo hej har inte hunnit blogga så mycket denna veckan. Orsak? Nu när det blir varmt vill man ut och leka bland blommorna! Det är sant jag får typ damp ibland när man sitter på lektionen och så ser man solen och man bara vill ut! Iallafall så var jag och Mimmi och Lollo vid Delsjön(en sjö i GBG) och snackade! Det var cp skoj! Vi doppade fötterna med och det var svinkallt! Heehe så jag väntar med att bada tills det blir lite varmare!
Bilds!




FLUFFY HAIR!!!!!!!

Man kan se mig i spegelbilden som är i Mimmis brillor.......

Och bara för att det är min blogg så måste ja la ha en bild på mig oxå! (EGOBOOST)

OO ja har fortfarande morot-hår! Es ist nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0