Alices mediadagbok: Tisdag

2012-09-04 @ 21:14:00
Vaknade 6.00 och kollade facebook, Twitter och instagram allt i ca 15 min.
Lyssnade som vanligt på radio i 1h. NRJ.
Läste en annons innan lektionen. Aftonbladet.se. 10min.
Kollade instagram i ca 5 min.
Läste på olika nyhetssidor på lektionen. 20 min.
Kom hem och tittade på TV hela kvällen för att jag var sjuk. ca 4h.
Bloggade om detta i 10min.
Kollade facebook i 20 min till och från.
 
Idag kollade jag mycket på TV eftersom jag inte mådda så bra på eftermiddagen och kvällen. Annars var det en liten annorlunda dag brukar inte kolla nyheter så mycket i vanliga fall.
Minn sammanställda medie-tid idag blev:
5h & 20 min
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0