Alices mediadagbok: Torsdag

2012-08-30 @ 21:16:46
6.30 vaknade jag och kollade facebook i ca 20 min.
7.00 åt jag frukost och lyssnade på NRJ(radio) på deras programm kallat NRJ wake-up-call i ca 30 min.
Senare kollade jag facebook i 10 på bussen. Instagram i 4 min.
Sedan i pausen på min lektion facebook i 10 min. Bloggade lite ca 5 min oxå.
Senare efter skolan kollade jag facebook i ca 5 min.
På eftermiddagen kollade jag på youtube i ca 1h.
Senare facebook e snabbtitt på 1 min.
På kvällen kollade jag på The Big Bang Theory. 19.30 - 20.00 
Sen en fantasyserie som heter Once Upon A Time från 20.00 - 21.00 
Kollade lite youyube i en kvart.
Bloggade om detta i 10 min.
 
Sammanställning så använde jag media i:
4h 30 min

Ganska lite för att vara jag men hade mycket att stå i på eftermiddagen :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0