Morron i stugan

2012-05-19 @ 10:40:36
Idag ska vi göra lite olika saker! We så det blir kul!
Orkar inte skriva nu vad vi ska göra men bilder kommer imon! Och min moster Riitta(kusinernasmammafrånfinland)
ska hjälpa att färga mina ögonfransar! Och detta låter så dumt! MEN, jag har blonda ögonfransar och jag tycker inte att det är så fint så jag ska färga dem mörkare! SWEET!
Sen ska ja ggöra nåt med håret men vad.........hummm okej jag vet redan men det är lite hemlisch!
EYES MATCH NAILS!

Trötta jag på morgonen (10.40 typ)

Kommentarer
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Ha en fortsatt bra dag :) Kramisar Carro

2012-05-19 @ 12:35:37     URL: http://carolina97.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0