Bloggar jag läser

2012-05-18 @ 14:37:34
Tänkte göra ett inlägg med länkar till de olika bloggarna jag läser!
Det är lite blandad smak på det hela men där i mot tänker jag inte ta med alla!


Jag brukar läsa Kissies blogg. Allt hon säger är inte jag 100% med om för hon är lite vrickad ibland...
Men det är kul att läsa den ändå!


Sen är det Keelas blogg. Hon är så sjukt cool och rolig! Älskar även hennes bilder hon tar!


Ibland så händer det att jag kikar in på Viras kandylandy oxå. Hon är oxå rolig!


Jag läser ibland Fokis blogg. Hon tar jättefina bilder och allt är så gulligt oxå!


Detta var några av dem jag läser! Hoppas ni gillar dem med!♥

Detta är alltså 4 av 16 bloggar jag brukar läsa.......kanske har en del 2 nån gång så ni får veta vilka andra, jag orkade inte ta med alla nu så jag tog de som var överst på min lilla blogglista jag har här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0