TAGGA!

2012-03-08 @ 21:33:29
Jaa jag ska snart spendera mina sista timmar som 15-åring, sovandes! För jag är svin trött! Ska bli kul att vakna imon och fylla år och sen är det fredag också! Super! Så jag har också bakat en chokladkaka för det kommer några muppar (kompisar) hem till mig efter skolan och så ska vi äta den........Moowwahahahahah!
Sedan imon kväll är det också träning......känns lite så att träna kvällen innan SM! Men det är säkert bra!Jusste det är SM i Valhalla! Woohoo! Jag och Elizabeth pimpar oss med lite saker! För vi är som vi är!
Jag kommer nog ta bilder.........får seeee...



WWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEE vi ses imon! Btw.......bilder........weheartit.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0