Stygga jag......

2012-03-25 @ 21:21:57
JA! - FUCKING YES! - MEN GUD! - TJENARE! - HALLÅ MANNAR!
Tänkte höra om folket lever? Så jag ber såååååååååååååååå mycket om ursäkt för den sämsta uppdaten någonsin.......men jag har faktiskt ett liv.....jag har varigt upptagen!
Tex. i fredags fyllde mamma 50(ooo gammalt?) så jag var o hjälte till då. Det var kul för även några av mina kompisar kom dit! Sedan så har vi spelat en cup i landhockey. Det var vi(partille-valhalla mix) och Lerum och Valhalla pojkarna och sen ett danskt lag.....killar........i min ålder........woaw.....
NEJ ALICE VÄX UPP! Iallafall så kom vi trea........ganska dåligt men dom andra var bra.....såå aaa.......
ÅÅÅ så jag vill bara säga att jag ska blogga mer nu.........JAAAAA!
MEEN livet känns bättre nu med sommartid right?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0