Såå stört!

2012-03-25 @ 21:40:07
eqspof kpdermg¨permjg¨bpiwrmjg¨
Nej jag baaara skojade! Men jag kände för att skriva fail today!? Jag funderar på att skaffa ett youtube-konto och filma saker istället för blogga.......höhöhö för jag är ju så jävla rolig.......
Men det är bara en tanke! Men just precis nu liggert jag i min säng och tycker fett synd om min fot som fick några smällaar på planen idag och min satans stortå gör oont! AAAAJJJJJ!
Ska bara namna saker jag gillar: Godis-katter-landhockey-rosa-nagellack-kläder-sängen-blommor-sommarlov-hund-färger igen-tårtor-segla-bubbelpool-hår-smink-sova-leka-skratta-kompisar-LANDHOCKEY!
Det sa jag två gr.........PINSAMT!

ÅÅh så underbart!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0