RUBRIK!

2012-03-06 @ 17:43:46
På tal om påsken som kommer snart så innebär ju det lov! Yees!
Och då går man runt i skolan och så kommer dessa frågor: Vad ska du göra på lovet dåå??? (FUCKING GLAD SMILIEY)
Och man tänker liksom: Gaaaaaa har fan inte du å göra med! Din slemiga j*vel.!!d@$hw@¤"//SE¤%gyw4½!
Faaaaaast man svarar med ett leende: Nä jag ska bara chilla hade jag tänkt!
Och den andra svarar FAST man inte ens har frågat om det: A men gud va mysigt! Själv ska jag åka till L.A. där min släkt bor....
Och man vet att personen tänker: HAHA! Jag är såå mycket rikare än deej!
Nu syftar jag på personer som man känner, men man inte är så bra vän med! Sen går man iväg och önskar att deras plan störtar i havet eller att dom glömde sitt jävla påskägg nån stans så dom blir svin-griniga, eller att dom får FÖR många påskägg så dom ser ut som potatisar när dom kommer hem!
Och då tänker man bara: HAHA! NU ÄR DU INTE SNYGGAST I STAN LÄNGRE, FÖR DET ÄR JAAAAAAAAA!
Själv har jag fotat lite tulpaner( vet inte om det är påskigt men färgerna är ju påskiga!!)


EEuuuuuummmmmm jag var la positiv????♥

Kommentarer
Postat av: M i m m i

...du har mycket känslor alice..<3

2012-03-07 @ 08:57:11     URL: http://mimmihallden.blogg.se/
Postat av: Lizzy

HAhaha aa när jag känner mig nere så e det bara att läsa din blogg o sen e man glad igen:P

2012-03-07 @ 09:39:42
Postat av: mamma

men hallå fröken H

Vem är det som har åkt både hit och dit både när det varit lov och inte...........

Men vi får väl hitta på ngt på påsklovet.

Kanske du skall åka ensam till Paris ;)

2012-03-07 @ 11:11:26
Postat av: Alice

JAAA MAMMA DET GÖR VI!

2012-03-07 @ 17:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0