Helt koko?!

2012-03-06 @ 17:11:13
A nej men en viktig sak jag måste ta upp är en grej som jag har upptäckt......
Kom på det i söndags när ja va på Åhléns med mamma och fick en liten ''STRESS-FEELING''
Där går jag helt som vanligt och så ba POOOFF(ljudeffekt) kommer man in på Åhléns då där BAM!(annan viktig ljudeffekt) så har dom fan redan börjat med påsk-crap?! ASSÅ WHYY??
Så typ insåg jag att det är inte många veckor kvar tills påsk. Shit jag har ingen tid alls för något! Men nu kommer min andra synpunkt! Varför börjar man sälja skit massa veckor innan? Det är samma på jul? (funderar på att fråga 118 118......) Jag tycker det är onödigt men om det är ''bra'' för affärerna så visst kör med det då!
Fast Alice Håman i Göteborg stör sig sjuuuuukt mycket på det!

AAAAAAA CRAZY KYCKLING!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0