Grisar är söta!

2012-03-30 @ 14:05:53
För er j*vlar där ute som tycker att grisar är fula.....FAN TA ER! Ni har ingen rätt att säga att grisar är fula!
Grisar är hur söta som helst och det ska ni veta! DOM SER BRA UT, DOM ÄR SNÄLLA OCH DESSUTOM SÅ SMAKAR DOM GOTT! Och ska jag vara helt ärlig så är min drömm-framtid såhär: En stor, öppen, ljus lägenhet nån stans i London. Där ska jag bo med mina två katter, en hund (en liten vit då) och en MINIGRIS!
ÅÅÅ dom är så söta! Oc nu menar jag oxå stora grisar! Fast dom blir ju lite jobbigare att ha som ett husdjur om man säger så...........
MINA DRÖM BEBISAR!♥






SÅ ÄR DET BARA! ALICE HÅMAN SKA HA EN MINI-GRIS!
From the words of Niall Horan:

Hihihihihihihihihi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0