Fint folk på besök.......eller???

2012-03-03 @ 16:36:20
Ikväll kommer mina kusiner hem till oss på middag! Vi ska äta middag (...NÄHÄ?!.....) ,och titta på bilder från Thailand! Och det blir god mat.......MUMS!!!!!!!
Tidigare idag var jag på träningen och det var såå läskigt för jag har varit lite små-hostig och så skulle jag springa tio varv runt i hallen, för jag ville inte överbelasta mitt knä.....aja såå jag joggade med högt tempo och sen så bara damp.......jag fick svårt och andas! SKIT LÄSKIGT! Fast som tur e så hade Benjamin sin astma-andnings-sak med sig så jag fick låna den o då kändes det bättre........asså det är ju inte tur att han har astma men asså.....aaa fan ni fattar säkert....
Och nu så sitter jag här och känner mig så fiin♥ Fixat baribe-rosa naglar<3


Kör med mina två favorit ringar........denna köpte jag i Laos!

Min förlovningsring.........Lollo har en likadan.........för vi är förlovade......typ......♥

ÅÅ fin blomma i håret!

Och har glömt att tala om för er att mobilen har jag fått tillbaka.......historien är FÖR pinsam för att jag ska lägga ut den här!

Angående bakrunden......är jag en sann directioner.....fan♥


Kommentarer
Postat av: Felicia

omg jag har också fallit för one direction.... x) gillar du Louis mest? ;)

2012-03-03 @ 21:16:36     URL: http://felicianilssons.blogg.se/
Postat av: william

skitfina naglar & ringen var superfin:D



SV; Naw tackar så mycket:D Så himmla snällt sagt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "Dead End" Modell bilder som jag har tagit på min vän Tove:D

2012-03-03 @ 23:04:32     URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: Jaa typ så tänkte jag med! xD Sen bara iofs dom är ganska snygga (det var typ en vecka sen...) och nu bara OMG I LOVE THEM!! Fast jag gillar zayn mest, han är ju kjbfkjwgekufjw snygg men Louis är roligare :D

2012-03-04 @ 16:44:07     URL: http://felicianilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0