BONG!

2012-03-04 @ 16:52:12
Idag så sov min kusin Emilia över hos mig! De va skoj och vi vaknade över att kyrkan klirrade eller vad man ska säga...... Kyrk-klockan lät typ hundra gånger! Sen så åkte jag till stan med mamma bara för att vi behövde köpa lite saker! Mamma fyller nämligen 50 om några veckor så vi behövde typ 1 MILLION kuvert! Jag köpte en ny mascara, lite diamanter och örhängen!
BILDER: Här är då ''diamanterna''......ville fixa mitt egna skal.....är inte klar därimot!


Mascaran: Lumene Sensitive Touch....Ett bra tips för den e feet bra! Alltså den är värd pengarna!


Och sen har jag sagt till mig själv att jag inte ska köpa så många örhängen för jag har redan så många och jag använder inte alla......men jag behövde köpa dessa (I'm a big cat-fan♥)

Hihihihhihi!!! Njut nu av söndagen för imon är det måndag.......o vi hatar måndagar, right?

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: Jaaa ååh visst är dom :')



Jaa själv så är man ledig imorgon så jag tycker det är en rätt bra dag ;)

2012-03-04 @ 17:11:50     URL: http://felicianilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0