5 saker jag skulle ta med mig till en öde Ö

2012-03-04 @ 17:26:52
Här är fem saker som jag skulle ta med mig till en öde ö! Jag har tänkt på dett en bra stund och kommit fram till ett resultat! Rätt roliga ändå! Här kommer följande:

1: Min deoderant! - Man vill ju inte lukta äckligt och dessutom så känner man sig fräsch hela tiden också!

2: Min kudde! - Man kommer ju spendera ett tag där och sova lär man göra så jag tycker att en kudde är ett bra allternativ för alla som inte vill få ont i nacken!

3: En badboll! - Ja jag antar att detta är en öde ö på nåt varmt ställe och då är en badboll ett roligt sätt att sysselsätta sig med när man badar i det varma vattnet!

4: Ett Kinderägg! - Peronligen så ÄLSKAR jag kinderägg! Det är den godaste chokladen! Och får man tråkigt kan man ju alltid leka med leksaken man får med! Assmart!

5: Solkräm! - Jaa det kommer bli soligt och om man är där ett tag så lär man bränna sig lätt och då är det ganska så smart att ha med sig solkräm! Så man blir brun istället för röd!

Detta är nog det smartaste som jag skulle ta med mig! Vad skulle ni ta med er? En hängmatta kanske?♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej du har en fin blogg !

2012-03-04 @ 18:05:16     URL: http://alluhh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0