NEWS!

2012-07-06 @ 22:03:29
Hej hej hallå?! 
BAJS! Sämsta blogguppdateringen någonsin! Men, men jag kan ju inte skylla det nåt något annat än min lathet!
Varför är jag sån? Aaa nu ere så att jag har varit på landet och sedan iväg på läger(som BTW var awesome) och på söndag ska jag iväg till Mimmis sommarland! Going crazy! :)
Jusste! Jag kom in på NTI-gymnasiet som var mitt förstahands val så det är ju ''AS'' possitivt! 
Klippte mitt egna år innan idag oxå......luggen blev kort......och det blev ojämt eftersom jag gjorde det själv.....
Lägger strax upp bildet från lägret........typ två pics men aaa HERES THA HAIR!
Aa det är soblekt och blivigt lite blontishare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0