Yngve says: INTRO!

2012-01-09 @ 15:35:21
YO, tjo, tjenare biatches!
Ameh okey de R me som R Yngve! Wazzup? JA today vill ja ta ett snack om vem ja är!
Jag är Yngve och nu här på Alice blogg ska ja snacka om ja jag gillar och va jag inte gillar!Hajar ni?

YNGVE:

Nja wad jag gillar mest idag är ju mitt hår! Det är så jäklans snyggt ju! Man har ju dåliga hår-dagar och bra hår-dagar! Jag har ju mest bra! Bättre än alla jäklans buss-gubbar därute!
Min nästa punkt kan börja!
YNGVE:

Måste bara berätta om när ja skulle åka buss idag! Hade varit hos en kompis( namnet på den polaren tänker ja ente säga) iallafall så skulle jag ta bussen! O fy faan va packad me folk de ska vara då!  Och den jävla busschaffören fatta ju ente de så han brassa på o sen kommer ju en såndär sväng! Hela bussjäveln håller ju fan på o välta! Fast de gorde den ju inte eftersom då hade ja ente varit här liksom!

Nu säjer ja hej då för denna gången! Vi ses nästa gång! C-you later BIATCHES!

Varsågoda för min första ''Yngve says''! Yngve vill gärna ha frågor och tips på vad han ska ta upp! Ge gärna en fråga till honon i nästa inlägg som heter ''FRÅGA YNGVE''!
Vill gärna också ha respons på vad ni tycker om Yngve?
Yngve says: Piece out! ♥



Kommentarer
Postat av: M i m m i

Yngve goes heiß und das ist nice!!!

2012-01-09 @ 22:16:57     URL: http://mimmihallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0