Typisk måndag......

2012-01-09 @ 21:21:20
Hahahaha.........detta är inte kul! Fettråkigt! Nej men vi hade studiedag idag så min skola börjar imon vilket betyder att lovet slutar idag och jag är inte förbered ett dugg! SHIT! Så nu måste jag hitta den snabbaste lösningen!
Hitta alla skol-grejor! Det är såå jag inte bra på....udda svenska ja har......
Så här hos mej just nu är de KAOS! - En vacker dag ska jag göra kaos med skolan.......ojojoj här dör man av skratt....rolig humor....nej SVENSK HUMOR!
Jag har dock ett problem! Jag kan inte lista ut hur man ställer alarm på lånetelefonen! -KAOS!
Hehehehe fröken jag kommer inte imon!
Och jag vet jag är en sån konstig människa som inte har en väckarklocka........FAN! jag skulle önskat mej en i julklapp.......
Well, well nu gäller det att jag hittar alarmsaken så jag kan gå och lägga mej! Woooo de kommer inte hända....

Jaha förlåt att jag inte ser ut som en Victorias-secret-modell när jag ska sova!!!
Godnatt♥ ............piss aot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0