Thailand! - i två veckor!

2012-01-09 @ 17:20:05
Asså gud va jag längtar tills jag åker till Thailand! Det ska bli så sjukt kul! Jag ser verkligen fram emot allting!
- förrutom möjligen flygresan.........
Min kusin och morbror bor ju där så det ska bli kul att träffa dom igen.......de va liksom ett tag senXD
- Sen en annan sak jag kanske inte ser fram emot är apor! Det finns apor i Thailand och jag hatar apor!
Asså dom är gulliga att titta på på zoo:n och djurparker men inte såna som springer och tar folks mat och så!
När jag kommer till Thailand så är det nog det första jag undviker. Fast allt kommer vara så varmt och härigt där! Längtar redan tll det turkosa vattnet och de gröna palmerna! Asså heelt sjuukt mycket ni fattar inte!♥
Ska drömma vidare! ses!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0