Okejejejaaaj!

2012-01-19 @ 17:18:58
Okej det blev ett inlägg idag så jag ska bara säga lite småroliga saker!
Fast nej för nu glömde jag det..........en sak som jag ofta gör!!! ....jag glömmer...
Och jag kom på en sak nu förresten att min lillebror kom hem idag och sa att när han hade gympa idag så var det en kille i hans klass som bröt benet! Och min lillebror stukade handen så man undrar en sak.......Vad höll dom på med på deras idrottlektion om det gick så fel?..........
A vem vet.......nu ska jag strax till Munkebäcksgymnasiet och kolla där på deras media-program! AS SHKAOOWW!

Här är min kusin Axel och Hobbe! Typ länge sen för vi hade granen då........

Hobbis e duktig o tittar in i kameran :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0