Nån gång vill jag ha en hund!

2012-01-29 @ 10:36:13
Japp nu har jag bestämmt mig! Nån gång i mitt liv ska jag ha en hund! Jag vill helst ha en liten hund......fast jag ska inte uppfostra den som PARIS HILTON!
Men innan jag dör ska jag också ha haft en massa katter också!
WWWEEEEE! Gud va jag älskar djur!♥ <3

Kanske en långhårig vit Chihuahua!

Eller en White Hingland terrier???

Eller en Bishon Frise......<3

Hahahahah hursom helst vill ja ha en liten hund! Fast om ja vill ha alla får jag ha dem en i taget.....

Hehe vill ha en one-piece......vilken färg?


Hahahahahah one direction....... You don't know you're beautiful, that's what makes you beautiful..........nanananananaaaaaanaaaaanaaaaaanaaaaaanananan
naaaaaaaaaaanananaaaaaaaanaaaaaaaaaaaaaaaaaaa♥
♥♥♥ ha en bra söndag! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: Ja Berlin är en asnice stad! Allting finns där, till och med landhockey ;)

Åhh jag hade också velat ha en hund, om jag hade orkat ta hand om den... Annars räcker det att titta på dem! Typ axels hund, fick en bild på den och den va SÅ SÖT :"D

2012-01-29 @ 18:56:04     URL: http://felicianilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0