Nä bloggpaus över!

2012-01-04 @ 14:01:11
Japp jag blev uttråkad............så jag försöker övertala familje-tyrannen att det är okej att färga håret..........man dör liksom inte av det!
WTF, jo sån är min mamma. Hon är så typiskt mammig! Typ: Alice du får inte ta ett till hål i örat MAN KAN DÖ AV DET! Okej inte helt så men väldigt nära! Och sen så ska jag säga att mitt underbara lov är snart över.
DET kan man dö av.......
Jag känner mig inte redo för att möta högar med läxor och prov.....nepp inte min grej...
Så jag längtar efter Thailand......sen påsklovet..........innan det min födelsedag.......och sen sommarlovet.......
Japp det är så jag tänker och nu måste jag skälla på min lillebror för han sitter och skriker vid hans dator........asså han o hans kompisar spelar WOW.......wooow tråiiiiigt!

Så detta är några fräsiga bilder! Sprillans nya! Togs precis nyss liksom!






Den sista bilden är en favorit! Stoffeproppis♥

Kommentarer
Postat av: M i m m i

Börjar hellre gymnasiet nu med en gång!

2012-01-07 @ 00:02:25     URL: http://mimmihallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0