My love=OREO!

2012-01-07 @ 14:20:52
Hej!
Jaa jag vet inte var jag har varit eller vad jag har gort för att det inte blivigt blogg för än idag.........
WHATEVER! Jag har nu färgat mitt hår! Det är vinrött kan man väl säga!
JA vi var hemma hos Lollo och hade oreo-kväll! De va då vi färgade de okså! Det var as skoj och kan ni gissa vad vi gorde??? - Vi pratade(som tjejer gör), vi åt oreos, vi sprang runt och va konstiga, jag och Lollo gifte oss(vi har varsin underbar diamantring), ritade på varandra, lyssnade på Bruno Mars.............
Det var så himmla roligt! ÅÅÅHH om man ändå kunde ha en oreo-kväll varje dag!
Vi tog ju bilder också! Glömde jag nämna att jag och Mimmi satt och pratade till klockan 07.43........eller vi kollade på klockan och sen somnade vi..............
Rätt nice face som Mimmi gör......

Kunde inte visa håret på denna bilden för de va för fult men kolla ringarna <3




Här är jag, min oreo och mitt nya hår :P



Lollos katt Silver♥

Det var inte alla bilder det finns en million men orkar inte dra alla här! Ja vet, jag är laaaaaazzzzy♥


Kommentarer
Postat av: M i m m i

Sjukt nice face jag gör :)

2012-01-08 @ 00:05:51     URL: http://mimmihallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0