Mörten på besök!

2012-01-14 @ 15:07:37
Jaa mina föräldrar har nu åkt iväg och handlat och på vägen hem ska de hämta upp min lillkusin Märta!
A vi kallar henne Märta the mört ingen aning varför........:O
Sen ja det är lördag idag vilket känns AWSOME! Sen blir det söndag och söndag är inte lika rolig som lördag.....
På Torsdagar brukar ja tänka liksom: Jaa imon är det fredag!
Och på Fredagar brukar jag tänka: Jaa idag är det fredag och imon är det lördag!
Och på Lördagar brukar jag tänka: Jaa idag är det lördag och imon är det söndag så man får sova läänge igen! Och på Söndagar brukar jag tänka: Faan imon är det måndag.......måste lägga mej tidigt....
Så enligt mej är söndag bara bra på förmiddagen då man sover liksom på eftermiddagen måste man ju liksom förbereda sig för måndagen! Vilket suger.....
Här ser ni mej och jag är bara konstig.....XD


Olika hudfärger......köönstigt det blev då!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0