Matchen!

2012-01-13 @ 16:47:58
I onsdags så spelade vi match mot Partille! Det var jätteskoj och vi vann med 2-0! Woohhoo! Känns bra för det var min sista damjunior match innan SM eftersom jag åker till Thailand! Jag missar en spelhelg med hur många matcher som helst och det är lite synd......vårat lag kommer ju förlora utan mej.....Neh det är klart att dom inte gör jag har bara för stort ego just nu!
Hahaha sen nu får jag sitta och lyssna på min lillebror som kör skype och W.O.W sammtidigt så att han spelar och pratar med sina vänner samtidigt.......det ända jag hör när han skriker är: KÄFT!!! HJÄLP MEJ DÖDA DEN HÄR GUBBEN NU! FAAAN! ASSÅ CARL-JOHAN(hans kompis då) JAH KOMME WAAIPA NU!!!
Hahahah jaa ska nog säga till han snart att han inte ska skrika.........

Ingen bild från matchen så här är en från SM förra året.....vi ser alla förvirrade ut:P

Hihihi gud vilken humor jag har då♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0