Europacupen!

2012-01-25 @ 17:01:40
Jaa jag fick reda på av min tränare att jag får åka med till Cardiff i Wales på Europacupen! Det är med vårat dam-lag eftersom dom blev SM-guldmedaljörer förra året! Så det är rätt roligt vad jag får resa! + jag ser detta som mer träning! Jag kommer ju flyga till Thailand nästa lördag och direkt när jag kommer hem kommer jag bara gå i skolan i tre dagar sen flyger jag till Wales! Eller London så åker vi buss därifrån......Men sedan på måndagen är alla matcher slut ovh planet kommer inte gå för än på kvällen så vi får en dag i London med! SKÖJ!
Japp men innan så tror jag att jag ''värmer upp'' på stranden på ön Koh Chang i Thailand!

Detta ska föreställa mej........aaaa fin va har gjort den självXD





Tiihii♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0