Bye, bye favorit-foto-sida!

2012-01-28 @ 20:50:23
Nä nu ere såhäär att picnik ska stängas! Asså den sidan där jag redigerar mina bilder! Men varför liksom?
Så jag har testat en annan sida nu men picnik e fortfarande bättre tycker jag! Sista dagen som sidan fortfarande kommer vara kvar är den sista April........soo sad!
Måste alltså göra en ny heder innan! Men vill ha den så bra som möjligt! .....maybe Mimmi hjälper?.......


Testat den nya sidan.....blev hyfsat bra!



Men asså fattar ni! INGA MERA AWESOME-CUPCAKES!

Haha aa jätteful!♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh jag håller med, så himla tråkigt :( det är så lätt att få snygga bilder på picnik!

2012-01-28 @ 21:32:27     URL: http://felicianilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0