Årets första träning!

2012-01-10 @ 16:55:54
Japp idag är det årets första träning! Woohhoo! Det ser jag halvt fram emot liksom kul me landhockey men fan va ont ja kommer ha imon! Och dessutom är det match imon i Öjersjö i Partille! Undra då vilka vi möter.........
Haha eftersom det andra laget bor i Lund/Bjärred typ så är det ganska stark sjangs på att det är Partille!
- Nej jag glömde stockholmarna..........men dom är inte så bra än dom har inte spelat så mycket så.......vi äger ut dem ganska stort.........vann med 17-0 sist......stackare!
Nu till dagens höjdpunkt! Ska till Allum sen för att hämta min mobil! Jusste den var ju på lagning för tredje gången...... Nej men denna gången var det batteriet som paja och nu ska jag minsann inte paja den......my baby needs my love and I need hers...shes...cheese......hahahahaha okej TRÅKIGT SKÄMT!
Här leker jag med kameran för sån är jag.........på den nedersta bilden så tar den kort utan att jag fattade det haha!


Hej däää nu ska jag vänta på Elizabeth som kommer hit snart! bloggar sen....eller imon.....♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh tycker också så himla synd om Nacka! en gång när vi spelade mot dem hörde min kompis en tjej säga: Men ååhh jag får ju aldrig bollen! :(

så gulligt :')



sv: Haha vad kul! Och tack :) Hur hittade du min blogg? :)

2012-01-10 @ 17:02:51     URL: http://felicianilssons.blogg.se/
Postat av: M i m m i

Haha så sjukt go bild på slutet!



P.S jag tyckte skämtet var kul :D

2012-01-12 @ 09:00:46     URL: http://mimmihallden.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: Hahaha, aa okej x) Jag såg din på din facebook profil information vad det nu heter... xP Jaa jag tycker det är roligt att läsa om folk man vet vem dom är ;)

2012-01-13 @ 17:20:55     URL: http://felicianilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0