2011

2012-01-01 @ 15:48:26
Vad har hänt under 2011? Vi förlorade SM så det sög ganska mycket. Men asså det har hänt en massa dåliga saker för mej det här året men jag kan ju inte säga att hela året var dåligt för en massa bra saker har ju hänt med......
Nu kan jag inte säga exakt vad som var jättebra eller vad som var jättedåligt men jag vet att 2012 kommer bli ett ''FETT PARTY ÅR'' för mej...........eller det har jag bestämmt! Och så ska vi vinna SM........och om vi inte gör det kommer jag ändå va glad för 2012 kommer vara bättre än 2011..........sen vill jag minnas att 2008 var ett roligt år........men det är ett svagt minne............
Bilder men de kommer tyvärr inte i ordning........ni får gissa er till vilka som ska vara våren,sommaren,hösten o vintern..........































woow de va många bilder.......♥

Kommentarer
Postat av: elin

fin blogg :) kan inte du skriva om landhockey i ett inlägg? kram

2012-01-02 @ 01:41:43
Postat av: Lizzy

Haha aa 2011 va ett bajs år! men jag kom på en annan anledning till att detta kommer va ett fett nice år......Vi slutar Kärralund!!!! Och så ska du o jag ha vårat 10års jubileum;D<3

2012-01-02 @ 11:57:36
Postat av: iisaacson

tjenare!



ville bara kika in och önska dig ett gott nytt år!

har du haft en grym start på året? :D

kramar!

2012-01-03 @ 00:16:17     URL: http://iisaacson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0