I Götet o ja stannar ett tag!

2012-02-28 @ 19:24:38
Ja nu har jag kommit hem från Europacupen! Det gick inte så bra för vårat lag...........(sadface)
Men serrriöst så kan jag ju säga att vi mötte folk som spelat Landhockey längre än vad jag har levt! Så med mina fyra år så är jag rätt stolt! Och vi va också i London! De va shieeeet sköj ju! I♥LONDON!!
Nu ska jag iväg och titta på en herrmatch o sen träna! Weeee ja gillar Tisdag!
BIG BEN!

Jag beundrar utsikten!

Och där va den!

ÄTA BEAS FINGER! MOOWWAHAHAHAHA!

Kmr mera bilder snaaart! BTW......ja fyller år nästa vecka.....GLÖM INTE DET!♥

Kommentarer
Postat av: M i m m i

3:e bilden, ååååhh så fin! Och alla andra med :D

2012-02-28 @ 22:09:30     URL: http://mimmihallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0