WOO vill ha!

2012-04-01 @ 12:03:22
Så jag läser Kissies blogg..... Sveriges levande barbie-docka! Men så kollade jag i ett inlägg där hon skrev att hon skulle fixa sina naglar! Kiana heter hon och tyvärr är hon i Stockholm.
Litre surt men det finns ju andra ställen att gå till om man vill fixa naglarna! Här är iallafall fina bilder på naglar som jag blev sugen på! Synd bara att jag kan nog inte spela landhockey med dom........dom skulle bara flyga av åt alla håll.......
Men kanske i sommar när man solar och har lov och inte spelar! Wee det skulle vara awesome!










Är man tjej och gillar naglar som jag så blir man ju lite lätt galen när man ser setta! ♥♥♥
Så blev du sugen på nya naglar så kolla in på KIANA.NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0