SYNTEST!

2012-04-05 @ 20:08:08
Ja efter skolan idag åkte jag och pappa för att ta ett syntest. Det måste man nämligen göra innan man kan börja köra bil......förståss.......
Det gick iallafall bra men jag fick reda på att jag är lite närsynt och så har jag nåt brytningsfel......Men det är inte så att jag måste skaffa glasögon. Men det känns bara konstigt för jag tycker liksom att jag har bra syn och jag har inte heller känt att nu är det suddit (förrutom när man vaknat och gnuggar sig i ögonen jättemycket och så tittar man så blir det suddit liksom.....)
Sen så åkte vi vidare och köpte ett par sprillans nya converse till mig. VITA (''jag vet jag är såå himla tråkig som väljer vita ååå jag skulle ha tagit limegröön'') Eller inte?
Och mera BIG NEWS! Jag är dum som inte har sagt något men Stoffe (min bebis ni vet) har fått finbesök av Ejsi, som är en söt liten choklad-spottad ocicats dam! Hon kom hit i måndags och stannar hos oss tills vi vet säkert att de ''är klara'' så kanske Stoffe blir pappa! WEWEWEWEWEWWEEEE Jag är taggad på det!!!!
BILDER!

Viiita converse♥

Ejsi♥


Stoffe♥

Hihihih dom kör på blunda-stilen idag♥



Kommentarer
Postat av: M i m m i

Snygga converse! Fina ejsi och stoffe <3

2012-04-05 @ 23:09:05     URL: http://mimmihallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0