Resultatet från igår :)

2012-04-08 @ 11:13:18
Här är bilder på det lilla tjusiga som jag och mamma gjorde igår! Allt var jätte-gott!
Senare idag ska jag åka till mormor i Skärhamn på Tjörn! Det ska bli mysigt för det är ju vid havet!
Här är iallafall kanin-muffins!

Här är våra fina fågelbon!

Och här är våra fina choklad-ägg! Det blir ju aldrig lika fint som på bilden innan men goda var dom!

Hihihi Så fint! Och det var jättekul igår vi var hos mina kusiner och träffade kusiner och lite andra kusiner! AA inget slår en rolig kusin-träff!♥
Kolla mina kusiners bloggar:
lisaemilia.devote.se och mangomania.devote.se


Kommentarer
Postat av: Mitt skafferi

Hej! Vad kul att du testade att göra äggen :) Hoppas du hade en jättebra påsk!

/Stephanie

2012-04-13 @ 16:55:12     URL: http://mskafferi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0