Najs!

2012-04-01 @ 11:21:07
Igår så fyllde min käre far 54! Grattis i efterskott.........
Så jag var och på träningen igår.....sista innomhus oxå! OOlala! Sen så delar ju tränaren ut ett pris till en av spelarna! Och iår skulle det vara de ''viktigaste'' spelaren......... Och förvånadsvärt så fick jag INTE den.......
Så vi gick runt och skämtade lite om det och då sa jag (på skoj) - Hahahah aaa jag borde ju få priset för drygaste spelaren höhöhöhö..............
Och en liten kille som heter Olle(en vacker dag är du en mosad Olle), sa: - Nej Alice borde få pris för den mest agressiva spelaren ju!
OCH DÅ! Alla skrattar och tystnar sedan när det ser att jag är berädd på att mörda Olle........fast jag gjorde inte det utan tog en muffin och stoppade hela i munnen så att jag inte skulle säga FÖR fula saker till dom.........Med denna historian vill jag bara säga att jag är inte alls agressiv eller dryg det är bara nåt alla skämtar om.
Höhhö eller? DÄRMED VILL JAG VISA DENNA UNGE MAN SOM FICK MIG PÅ LITE BÄTTRE HUMÖR IGÅR!

Ja, jag stödjer dig Lukas Mellqvist, 5 år...........jag vet att du kommer förändra världen.........♥

Kommentarer
Postat av: Carmela

Haha :D



Fin blogg, btw :)

2012-04-01 @ 11:42:21     URL: http://carmelak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0