Man önskar ju.......

2012-04-16 @ 16:50:27
Jag känner att det är massa saker jag vill ha just nu! Jag vill t.ex. ha dom dära FACKING LEOPARDCONVERSEN, och så vill ja ha blont hår igen, och så vill jag ha kanske rött hår, och så vill jag ha godis, och så vill jag se Titanic i 3D på bio med Clara på fredag, och så vill jag ha ett par gröna och gula örhängen (För tydligen är alla mina örhängen rosa-röda-blå-guld-silver-och äääääääännnnnu mer rosa!)
Sen vill jag träffa One Direction men det lär ju hända liksom.........nanananananana baby you light up my world like nobody else.......
NAJ MEN DAMP! DAMPDAMPDAMP! Ha en bra måndag! Själv ska ja spela landhockey!
Yees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0