GLAD PÅSK!

2012-04-07 @ 12:44:57
Ska säga Glad Påsk till alla! Jag och mamma håller på att göra påsk-godis.
Gud va vi gör godis hela tiden.........i julas gorde vi ju massor med jul-godis! Aja, det är ju faktiskt väldigt roligt och dessutom så är det gott oxå! Så nu ska vi baka lite efterräts godis-cupcakes aa lite olika! Så en sak som vi har gort är små ''fågelbon''. Dom blev väldigt söta. Sen ska vi göra ägg. Alltså kinder-ägg med vit choklad-mousse i och lite aprikossylt. MUMS!
Och cupcaces med små kaniner på! A lite påskigt!
Fast det bästa med detta är ju att alla leksakerna som man får till kinder-äggen får ju jag och min lillebror! Och vi ska göra 13 st! - 13 NYA LEKSAKER! WOOHOO!'

Jag fick ingen Barba-mamma utan två Barba-pappor! Men,men dom kan ju va ett bögpar med deras två barn liksom :)


Bild på kanin-cupcakes och fågelbona :)

Resultatet av våra fågelbon!

Ganska så likt! Nu måste vi jobba vidare med kanin-cupcakesen! ♥

Kommentarer
Postat av: J O N S S O N L

Hejhej!

Glad påsk! :D ♥

2012-04-07 @ 18:08:17     URL: http://jonssonl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0