Mr Awesome?

2011-09-14 @ 20:04:36
Hejhej!
Asså herregud det är jättesvårt att uppdatera bloggen nu men skolan o allt men snart är det prao och då är det mindre läxor och då blir det väl lättare att uppdatera.Men på tal om prao så ska jag praoa på Mimmis farbrors frus brors zoo-affär..................eller nåt men han som va där verkade as shöön så de blir nog bra och mimmi e ju ed mej så det går bra tror jag. Så har jag hittat en ny suer awesome kille på youtube. Okej han är inte så ''ny'' men jag började precis börja lyssna på han! Chester See!!! Eller som jag säjer då Mr AWESOMESEE!!!!
Hehe aa jo men livet rullar på mannar o kvinnor så aa jag ska uppdatera merr nu känner jag!!!
Chester See♥ (han kan spela piano också)




Kommentarer
Postat av: bleeeek

kom på att han e fett snygg..

2011-09-17 @ 11:04:36     URL: http://clarascupcakenation.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0