It's Onsdag!

2011-09-28 @ 18:33:23
Hej hej!
Nu har jag fått en bild på Cissi! Hon/han är sååå söt!
Jag har bestämmt mej att någon gång i livet ska jag ha en ökenråtta och nån annan gång i livet ska jag ha ett eller två marsvin! Sen vill jag ha mer katter! Men jag har hela livet framför mej!
Sen idag så lyfte vi katt och hundmat och herregud! Asså vi lyfte påsar som vägde typ 18 kg!
Men som tur var hade vi teori i gympan innan praoen där vår lärare snackade om ''god hållning'' och sånt tråkigt bajs så jag har inte ont i ryggen vilket e POSITIVT!
Hehe här är en goo bild på lilla Cissi! Jag älskar såna ökenråttor dom har så söta svansar!

Så fick de in en ny underlat! Så fin o lila den e va!

Här är min gullegris TONY! Eller vi kallar den det!

Och här kommer lite fiskbilder!

Äcklig ALBINO-GRODA!

Skulle igentligen visa några bilder till men orkar faaan inte för det helvetesjävla internet fuknar ju inte !
JÄVLA TELIA NI KAN DRA ÅT HÄLVETE!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Alice, det stavas Helvete. Om du skall svära får du göra det ordentligt !!!/Mamma

2011-10-04 @ 17:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0