INGEN SKOLA OKEEEEEEEEEEJ!

2011-09-23 @ 17:56:34
FY FASIKEN VA SUPERDUPER GÖTT!
Så nästa och nästnästa vecka ska jag och Mimmi praoa! SUPER!
Och det var bara en sådan aslycklig känsla idag! Höll på å dö på vägen hem!

Idag hade vi Homekunskap......ja och vi gorde en askonstig pizza................typ.........
Och vi matförgiftade läraren.........nää okej det var inte sant men asså jag jobbar på det!
Nej jag jobbar inte så.....(kommentar från Elis kompis David)!
Asmånga . :er jag gör! Asså punkter! Kan ni inte läsa eller?
Aja nu ska jag äta indisk mat som mamma lagat(förhoppningsvis bättre än pizzan)
Cya Bitches!♥♥♥

Kommentarer
Postat av: mimmi

coolish bild! FAN VA GÖTT MED PRAO NU DÅ. :D

2011-09-23 @ 19:59:55     URL: http://mimmihallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0