En vecka!

2011-09-30 @ 19:13:19
Waahhaaoo!
Nu har jag och Mimmi praoat en vecka på Mölnlycke djur och rid shop!
Coolt! Och jag kommer sakna alla djuren! Asså idag kom våran svenska lärare och kollade hur vi hade det och jag frågade henne om vi fick ta med en kanin men det fick vi inte!
NOOO! Då grät jag innombords! O nu med för jag vet inte om jag stavar rätt!
Nej men det är fredag och ska strax gosa ner mig i soffan och titta på film!

Men här är bilder från idag och igår!



Pussgubben Tom!

Mys Nella!

Kia-Fia!

Cissigosan!

Gos! Nellis o ja!                                                     Kiafia o ja!

Och idag fick dom in 5 stycken nya kanin ungar! Så jävla söta!



ÅÅÅÅÅ här en en sötnos med jobbig päls så jag fick borsta henne!

Det var denna prao-veckan!
Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0