Dag 2!

2011-09-27 @ 19:04:24
Hej hej!
Vet inte om det var någon större skillnad på arbetsuppgifter idag som igår men aa det var kul!
Haha och jag och Mimmi typ döpte massor av dem. Tex dom hade 6 öken råttor! En grå som vi kallade Tom, och en rödljusbrun(guldfärgad typ) som vi kallar Cissi, en grå,brun,spräcklig med en vit fläck på huvet som vi kallar Nella, och sen en svart som vi kallar Kia, och sen två till som var brungrå och jag minns inte vad vi kallade dem. Men asså Tom är ju ett killnamn men Kia,Cissi och Nella är ju flicknamn. Och vi fick reda efteråt att alla var hanar(jobbig situation) Sen fanns det dvärghamsterungar typ as många men några hade rymt så de hade bara tre i bur då. Dom minns jag inte könen på men två av dem fick heta Alice o Danny. Hehe minns inte den tredje!
Aja så jag fick några bilder idag och imon tänkte jag fota lite fiskar! Bara för att vissa e fina(tänker visa er de asäckliga albinogrodorna okså!)

Här är de bilder som inte blev så suddiga idag!
Där är Alice!
Jooo kom på att denna kallade vi Snövit för man såg ite den grå randen så bra på ryggen på den!(den var med andra ord vitast)
Alice och Danny! Alice är i hörnet och Danny tittar hitåt!
Nu ska jag presentera er för den goaste av alla! TOM! Han hoppar upp i handen om man stoppar in den i buren! SÖÖWT! (Brevid är Cissi o bättre bild på henne/honom har ja nog inte)
Han ville va me oss så mycket att han försökte hitta en smitväg för att komma ut till oss!
Denna söta lilla flick/pojken är Kia!
Detta är Nella! Fick ingen bild på Cissi men kanske kommer troligtvis innan vi slutar våran prao!
En av de andra namnlösa! De var flickor så vi döper dom nog till pojknamn bara för att pojkarna fick flicknamn(utom Tom för han är så badass)
En väldigt söt och gosig kanin! Kan inte beskriva pälsen men den är helt underbar! Tänk er den mjukaste bomullen någonsin liksom!
Ett skönt gäng säjer jag bara!
Det tog hårt på Mimmi asså!
Jag ber om ursäkt om många av bilderna blev suddiga men det var svårt att fota dem för de va as hyper hela tiden! Men jag ju en o en halv vecka på mej att ta bättre bilder på så wooow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0