Sorg!

2011-10-12 @ 16:21:10
Min mobil vill inte funka mera! DEN MÅSTE LAGAS!
För jag vill ju ha en iphone men denna mobilen som jag har är ju liksom MIN MOBILBEBIS!
Och det kommer kännas konstigt utan den ju! Hade en mobilfri dag idag så lät den va i skåpet................jag tänkte ju på den hela tiden! Jag känner mej konstigt nog mer konsentrerad om den ligger framför mej för då vet jag liksom att den är där och att den är säker medans om den ligger i skåpet känns det som om den ska bli stulen och de e ingen bra känsla! Jag har sorg i mitt hjärta just nu men ska snart till gymnasiemässan me mamma,pappa o Elizabeth så de blir ju fun!


.............................dagens ungdomar BEHÖVER tekniken....................



vet inte va katten gör här men aja................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0