Prao=avklarad!

2011-10-07 @ 15:21:37
Känns himla gött att inte ha mer prao för man blev så himla trött! Men visst jag har inte direkt hemlängtan om man säger så.............. Så nu är det helg och imon ska jag upp innan 4 för o duscha och fixa lite sen nån gång vid halv fem så åker jag och mamma och hennes kompis ner på kattutställning i lund! Ingen landhockey för mej då(sadface but still happyface för ja får träffa kissemissar där!) ÅÅÅ jusste nästa lördag ska jag till bjärrerd för att spela matcher men mer om det då och sen är det skola på måndag(kill me) och sen är det snart höstlov(om 4 veckor typ).
Livet rullar på mannar och inget kan vi göra åt det!
Här är lite gose saker från mig!


Denna fick jag av Marco som hade zoo-affären!

En namnskyllt som man sätter på halsbandet. Telefonnummer står på baksidan men ja lägger inte ut det här.
Missan gillade den!
Nu kommer den stora frågan! Kommer Mimmi kunna släppa Sotis eller kommer hon sno tillbaka henne!????

Svaret kommer nji aldrig att få veta men jaaa ha en riktigt go helg iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0