Hulebäck!

2011-10-11 @ 17:03:47
Coolt va på gymnasiemässan me skolan och kollade runt ! KUL!
Så ja vill ju gå nåt med foto o göra då kan man gå estet eller samhäll och ja de e typ komplisetat och jag fattar allt men orkar inte skriva ner allt! Så jag vill gärna kolla mer på Hulebäcksgymnasiet! Men den ligger i mölnlycke som är ju ett litet problem men ändå! Är de en bra skola är de värt ju!
Sen ''tappade'' jag min mobilbebis innan jag gick imorse och den har varit lite seg i toutchen och ja stavar konstigt men ändå! Så min mobilbebis mår inte brraa nu men vad kan man göra? Laga den? Aja får se men sen när jag och min lillebror åt ''råkade den glida ur min hand ner på golvet igen''(tror inte mamma uppskattar att läsa detta) och nu blev den plötsligt bättre!
Hehe ja tar inte hand om min mobilbebis så bra men jag försöker faktiskt!
Asså från och med NU! ska jag va snäll mot den även fast den ''fackar''!
O minns ni att ja skulle visa skolfotot! Här är det!
Hahahah LURADE! oo herre ni är ju för dumma som tror att jag lägger ut skolfotot de blev ju förjävligt!
(ja tappar inte läsare nu va?) oo jag är bakom pappersbiten!


BEBIS SJUK!

BEBIS FRISK O GLAD IGEN♥

Häjdå från ja o min bebis!

Kommentarer
Postat av: mimmi

HULEEEEE! d bästa. men du kunde ju faktist täckt för mig med, aja aja :)

2011-10-11 @ 19:44:54     URL: http://mimmihallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0