Helgen

2011-10-16 @ 19:56:25
Så i lördas åkte vi ner till Bjärred för att spela match mot Bjärred........ööhh udda mening?
Det gick inte så bra så vi förlorade men det spelar ingen jätte stor roll för vi spelade bättre än dom bara att dom la mer mål än oss. Jag är cp stolt för jag la ett mål!
Sen idag så åkte vi till landet! Det var mysigt och vi hade fint väder okså!!!!!!!!!!
Och vi va med minakusiners hund Hobbe♥! Han är en labrador och han e jättesöwwt!
Sen åkte vi hem till min mormor i Skärhamn och åt middag och sen åkte vi hem o nu sitter jag här!


ÅÅhh jusste har en jätteful låne mobil nu och jag hatar den så sjukt mycket!!!! Vill att min bebis ska lagas!
Bilder............









(bilder tagna av mej med pappas ägiga kamera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0