Black And White

2011-10-18 @ 16:33:55
Hej!
Hehehehe idag så kom vi på nåt! Till er som inte sett How I Met Your Mother kan gå................
Så vi ska skaffa en Brocode!
Där vi skriver ner regler som vi ska följa! De e kul! Hahah och när vi skrivigt klart den så ska vi kopiera och plasta in och sen ska vi ha det nästan som en bilbel! Hahah asså alla ser fram emot det så vi ska leva efter den!
Jag känner att jag kan nog inte skriva ner punkter här för det känns som en förolämpning mot min och mina kompisars religion. Oreo-tron.
Hhahahah nej det låter jätte cp! Aja så det gick som sagt inte så bra för oss i helgen när vi va i Bjärred men nu i helgen ska vi spela mot några norrmän o det blir väl sköj! Vet inte om dem e bra eller inte! Visste inte ens att det fanns Landhockey i Norge liksom!
Aja här är några fina som ja tagit!



Ses ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Men du, eftersom ni är tjejer kan ni inte ha en brocode (bro är kort för brother), ni får ha en siscode (sis kort för sister) eller hur.....

2011-10-18 @ 16:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0