BAM!

2011-10-21 @ 17:18:51
Hejhej! Idag är det Fredag och vi har kommit längre på våran brocode!
Awesome! Och Mimmi hittade Barney Stinsons brocode som app! Hahahah och en regel löd såhär:
A bro never dance with his hands above his head
O när vi läste det skrattade vi ganska mycke! Och imon ska vi spela mot norska lag! Det ska faktiskt bli kul!
Och så nästa vecka ska vi till Stockholm också o det längtar jag faktiskt efter för jag ska få spela med damerna också! Så de längtar jag efter! Och HÖSTLOVET! Det heliga höstlovet som är ett obligatoriskt lov för alla elever i världen ju! Tycker jag.................. ochdå på Halloween ska vi ha en skräckfilmskväll och möla godis och bli feta som Bert Karlsson! Nää där skämtade jag bara! Anledningen till att jag skriver ''VI'' är för att jag vet inte riktigt vilka som ska va med men aaa.........det vet man ju nästan aldrig!
Hahaha o hopplös som jag är så har jag tagit massa bilder på mina ögon............men jag gillar ögon..........för de e kul........att ta kort på dom asså..............




O et fönster..................................................med droppar på.....................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0