Bajs!

2011-10-13 @ 19:17:57
Okej intebra intebra!
Känner mej så himla hängig! Asså SJUKHÄNGIG! Och så gör det ont i halsen o de e inte bra eftersom jag har matcher på lördag! PANIK? Tänk om jag blir as sjuk o inte kan spela? Hemska tanke!
Så nu vill jag bara dö lite och sova lite och allmänt dö lite och hade redan skrivit det och oj..................men nog med tråkiga nyheter(förutom att jag snart går in i en deppression om jag inte får min mobil snart!)så är det fredag imon o de e så himla skoj!
Och på söndag ska jag till landet och träffa min lillkusin Märta! Man måste älska henne för hon är hur söt o rolig som helst! Så livet är som vanligt då..............bra o dåligt...................
(bilder från när pappa var i norrland)




He det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0