Bah!

2011-10-09 @ 10:17:20
Nu är det söndag morgon och hela dagen igår var jag och mamma på kattutställning!
Asså vi åkte kl halv 5 och var framme typ 7 eller nåt. Men vi var tvugna att åka ner till en förort utanför Malmö som heter Oxie typ och hämta en liten kissemisse som skulle med. Så med andra ord hade vi fem katter i bilen för mammas kompis hade två stycken med. Och det gick väl inte så bra för Cittra eller Stoffe men vad gör man?
Jag var ganska trött för klockan var typ 21 när vi kom hem.
Sen läste jag ut engelska boken fast än det är typ svenska boken som vi skulle läsa i..........men jag gillar inte svenska boken för den handlar typ om en 14-årig flicka som bor i München under andra välrdskriget och hon är nazist! DEn är as tråkig medan den andra handlar om en pojken som bor med sina bröder och deras föräldrar är döda och så bråkar de med sina rivaler och har ett litet gangster-gäng eller nåt! Men den var bra!
Här här halviga bilder!
Cittra
Stoffe

Ett halsband mamma köte till mej

The Outsiders

Så de va de och hoppas på mer uppdatering nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0