Aj!!!!!

2011-10-22 @ 19:44:00
Nu har jag kommit hem och duschat efter två matcher!!!! Det va jätte kul att spela men dom vi mötte var typ tolv.
Vi vann och känslan av att göra mål var jättekul men liksom jag hade förväntat mej större motstånd.
Men det var kul förutom att när vi övade passar så fick jag en boll på min tumme och nu gör det ont :-(
Aj liksom!
Men så fick jag reda på att i tisdags(vilket datum det nu var?) så la dom in min telefon på lagning och förhoppningsvis är den väl klar nästa vecka!!!!
Woohoo asså jag längtar för lånemobilen e så ful..........och jag vill liksom ha en mobil med bling!!!
Som ni minns så klistrade jag på små hjärtan o sånt på den o blingade den lite o det blev så fin så!
Braaa vi vann liksom!!!!!!! F*cking bra!
Tummen e dock skadad..............

Och låne mobilen e så ful!

aaa nu vill ja ha lördagsgodis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0