Snajs!

2011-11-13 @ 17:05:32
Jaha då var det söndag och två veckor kvar tills Nayan cup. Helt galet ändå! Men aja så jag fick höra av min pappa att det kanske blir en kamera nästa vecka. Vi får se om vi får den........det hatar jag när det gäller sånt! För alla vill ju ha den! A men ändå och nu har det gått en månad sen jag fick min lånemobil.............blir lite frustrerad och vill ha min mobil! Mmmm vi får se men jag tror jag får den denna veckan så de e ju bra..........så nu känner jag för att facebooka lite.............(för de har jag ju inte alls gort idag....)

Är inte detta väldigt sexiga naglar?


Och en väldigt sexig brasa?

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: M i m m i

Fan va coolt om du får en kamera!! Då kan ju vi gå på fotokurser tillsammans. Btw sjukt sexig brasa och naglarna med.

2011-11-13 @ 19:43:27     URL: http://mimmihallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0